❤پست 22❤بازمـــ خدااااااا

ⶐ ੂ دُخملـــ تُوچُولُــ ــو َ& آقْــ ــ ــا پِسَــلـــهـ ੂⶐ

ـ ــ ـ ـ ــ Z خیــ ــ ـلی دوست دالَم Aـ ـ ـ ـ ـ

 

خب نگا خب خدا شلا اینجوری میتونی؟؟؟

 

آخه من ک همه جوره باهت بودم

آره خب خیلی بدم ولی خودت نگفتی رحمان و رحیمی؟

 

خودت ک میدونی چقد ب این فرشتت وابسته شدم

پ سلا اذیت میتونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

چی ازت خواستم مگه؟؟

هان؟؟

اه همیشه میگن از رگ گردن نزدیکتری

اما واسه من اندازه کله کهکشان دوری

 

خب آخه اگه دوس نداری این فرشترو دسته من بسپری منو ببر پیشه خودت

این ک دیده واست کالی نداله

داره؟؟

ن نداره

 

ببین خدا با این کارا منو اذیت نمیکنی

همون فرشته کوچولوتم اذیت میکنیا

 

ب جون خودم راضیمــــــــــــــــــــــــــــ

بابا بکشمنو دیگه

اَه اه اه اَه

بسه دییییییییییییییییییییییییییییییییییگه



نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت14:55---2 آبان 1391
_*آغوش بعضی هــا ...



_*علم را زیـر سوال می برد !



_* آنــقــدر آرامــت مــی كــنــد ...



_*كه هیـچ مُسكنی ...



_*جــایش را نمی گیرد..!!!!


ღ♥♀♀♥ღاقاییღ ღ ღخانومیღ♥♀♀♥ღ
ساعت20:52---21 مهر 1391
salam dustaye golam emruz tu weblogemun ye jashne montazeram ta ba eshghet biay

sara
ساعت13:50---27 مرداد 1391
وااااااا خوانومی تو هم البته که تو استاد مایی



اخی این قد هی هی نکن پیل میشی اقایی ازت بدش میاد ها



هه تعلیف نمیکردن که مطمئنن بهت اعتماد به نفش میدادن اخ هر کی ندونه من که میدونم برنج هات شفته است همشون
پاسخ:آجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی قلال نبود از غذاهامـــــــــــ ایراد بگیری ی لوز بیآ خونمون واست غذا میچینمـــ حآل کنی فقط از کدوم رستوران دوکس دالی بخلمــ بلات؟؟


✿❀sara✿❀
ساعت18:14---24 مرداد 1391
قهلیـــــــــــــ با منــــــــــــــــ؟؟پاسخ:ن عسیسمــــ بیخود تونمــــــــ قییییییییییییییییییییییییژ اوفدمــــــــــ

✿❀sara✿❀
ساعت14:50---20 مرداد 1391
سلاااااااااااااااام
نه اودا اینو نتوشش
این دوشت جونی منه
اینو میتوشیش منم باید ببری باهاشا
گفته باشم
این اوست منه
دوسش دارم قد دنیا
دوست من بامن قهل نباش دیگه
ببین اشکامو
دوست دارم بوس بوس بای بای
مواظب خودت باش
به اقایی هم سلام برسون


سارا
ساعت14:44---19 مرداد 1391
میدونین بعضی وقتا وقتی میرم وبلاگ هایی مثل وب شما غبطه میخورم .......که اینطوری یکی عاشق یکی دیگه باشه و بخواد همه بفهمن ..و بروز بده ولی خدایا اونا که نمیتونن عاشخ بشن چی پ ......من خیلی دلم میخواد با یکی باشم تا اخر عمر ولی هیچ وقت به گل مامانم مغروریم اجازه نداده .......خ خوشم میاد ازتون ......دعا میکنم تا اخر عمر همینجوری عاشق همدیگه باشین و قدر همدیگرو بدونید ....واقعا واقعا از ته دل
........................................................ ...
تو این ماه ها برا منم دعا کنید ترو خدا .....
دوستون دار م شدید تا مدت مدید


BAT
ساعت1:33---19 مرداد 1391
سلام وبلاگتون وری نایس
به منم سر بزنید آپدیت روزانه دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 14 مرداد 1391برچسب:,| 19:35| دُخمَلِ توچولــــ ــــ ــــــ ـــــــــو|

Design by KHanOomi